Onsdag

Just idag är jag väldigt trött på mitt jobb. Jättetrött. Hatar särkunder som beter sig särigt. Jag sliter fan häcken av mig och vad får man för det?! e

Hemma från jobbet nu. Har hunnit en svängom med dammsugaren så att det ser okej ut här :) Kanske skulle ta o ställa upp mitt påskpynt? :) Tre kycklingar från cult.

Måste hinna packa också för det lär jag ju inte hinna imorgon efter jobbet. Ska hämta två kompisar i stan som jag ska släppa av på vägen hem. Ska till Charlottenberg o jobba imorgon. Kommer ju dö när jag ska åka ut där. En miljard norskar som ska shoppa, de har ju röd dag imorgon. Får lösa det! :)

Ska till Skövde i helgen för er som inte förstod det. Var där den gångna helgen också, men då var jag endast där för att Lara fyllde år och hela tjejgänget skulle träffas igen efter hundra år :P Trevligt var det i alla fall. I fredags hälsade jag på en vän som jag inte träffat på länge. I lördags var jag domare och blev avtackad som tränare. Fick gå ut på isen vid prisutdelningen och ta emot present! :) På kvällen var det fest. I söndags var jag domare i Lidköping igen, puuh! Den här helgen bliri nte lika stressig :)

Ikväll är det uppdrag granskning!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0