Söndag

Usch vad jag är sliten. Var ute igår och det har satt sina spår. Bakis och nackspärr, ingen bra combo. Idag har jag mest hängt i sängen/soffan fast i eftermiddags var jag och Anna på visning. Kollade på en lägenhet till mig! :) Får se om jag köper den. Jättestor uteplats med trädgård, inte dumt det i sommar!! :)

Igår var jag på inflyttningsfest här i stan. Spelade fussboll med Jonna, Patrik och nån mer kille. Jävlar va vi härjjade och skrek! Jag har tydligen ett hårt handslag, haha! Bra det! :) Gick till Koriander. Träffade min kollega där. Smakade på hennes snuskiga drink som jag typ spydde över. Gick till bk och köpte fyllekäk. När jag vaknade imorse låg maten på diskbänken. Hur värt var det då?! Vaknade med världens jävla värk i nacke och huvud. Usch usch. Trodde jag skulle dö. Det var min helg. Veckan har flutit på bra. Lite hemlängtan o sådär, men men. Skrev kontrakt i fredags i 4 långa timmar. Sjukt lång tid.

Nu ska jag kolla klart filmen och sen sova!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0