Söndag 12 augusti 2012

Kollar på film på trean med ett halvt öga. Ligger i soffan och ska snart ut o gå en sväng. Måste rensa hjärnan lite. Mkt nu... Avslutat både det ena och det andra. Framtiden o skit... Ibland suger det o vara vuxen! :)
 
Idag har jag solat med Anna och även blivit biten av pissmyror. Fy fan vad det gjorde ont. Det värkte som tusan och kliade. TVI! Åkte iväg på fotboll efter det och förde anteckningar till NWT som publiceras på onsdag! :) Fick träröv att att kolla på fotboll i 4 timmar på en träläktare. Åkte hem med min solbrända arm och gjorde matlåda till imorgon. Lövbiff med ugnsbakad färskpotatis och grönsaker. Gottigott! :) Törnas mamma lagade det i fredags när vi var där och förfestade. Sjukt jävla gott!!! =) I fredags var vi som sagt hos Törna några tjejr och sedan gick vi till Tempels uteservering och sen Koriander. Träffade några Stockholmare som i början var riktigt trevliga, men blev jobbiga så jag tröttnade och gick hem. Nej är ett nej, fatta!
 
Igår var jag så sjukt bakis så jag inte ens kunde stå upp.USCH! På kvällen blev det middag hos mig och sedan lite OS innan filmen American Pie: Reunion. Helt okej film! :)
 
Kom precis på att jag skulle ringa Anna idag. Anna om du läser detta ringer jag dig i veckan! :)
 
Skövde till helgen. Lillasyster fyller år så vi ska ha kalas för henne på lördag. Länge sen jag var i Skövde nu. Över en månad sen... TIden går fort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0