Fredag

Du gör mig irriterad ganska ofta. Hela eftermiddagen har jag varit irriterad. La mig i sängen och råkade somna, vaknade upp kl20 och nu kan jag inte sova för det. Baah. Ont i halsen har jag också.

Lunchade på stan idag med min vän Johan. Efter det mötte jag upp E på stan. Kikade runt lite i affärer o så. Köpte en t-shirt och en stickad tröja. Blir bra på jobbet! :) Nu är jag hemma hos mamma och skriver på hennes cpdator. TIdigare idag fick jag ett sms, men orkade inte svara just då. När jag vaknade vid 20 hade jag fått ytterligare sms om ifall jag dött osv. Vissa människor är bra otåliga, haha.

Kommentarer
Postat av: Rebecca

kikar in :)

2012-02-04 @ 01:04:30
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0