Gött kött

Hemma hos mamma en sväng. Ska ställa på min bil nu igen!! :) Gött o åka i sin egen igen :D

HAr tjötat med Niclas hela kvällen typ. Han ringde mig strax efter 19 och pratade fram till för 20 min sen eller nått. Trevligt trevligt! HAn ringde väldigt lägligt om man säger så eftersom jag ska ställa på bilen. Kunde fråga tusen saker då :) Han hjälpte mig bl a o kolla i motorn genom att jag beskrev hur den såg ut, haha! Och den såg tydligen bra ut genom mina ögon ;) Kanske ska ses i helgen, återstår att se! :) Btw, så är jag tydligen lika snygg som Molly Sandén, bara att jag inte uppträder på tv, endast hemma - liveshow. HAHA! Tack (?) kanske man ska säga då?! ;)

Imorgon blir jag värmlänning. Skoj skoj!! På måndag börjar jag mitt nya jobb! Ännu skojigare :) Är dock nojjig över att sakerna inte ska få plats i min nya lägenhet. :( Kommer få bo i trapphuset, haha.

Helgen har ju passerats också. I fredags var jag, Anna och Adam på aw. Först på Pims, men det slutade med att jag och Anna åt upp Adams burgare och hans öl. Sen gick vi till Olearys och drack ännu mer. E kom förbi en stund också. Var bakis i lördags, buhu. Åkte till Falköping med familjen och bowlade. Hela släkten var med, riktigt kul!! :) Jag kom tvåa i första serien, Björn vann. Åkte hem till min farbror och stannade där hela kvällen -nästan iaf. Kollade på melodifestivalen som sög, haha! Jag och Annika åkte till SKövde och gick ut på Glädje sen på natten. Ritkgit trevligt där fast jag var nykter!! :) Träffade på Olof och hela det gänget, Christian, SHammo o folk, Robin. Ja, det va många ute den kvällen!! :) Följde med mina gamla kollegor till Husaren, men det sög där. En av mina kollegor raggade på Annika, hahaha. Kunde ha slutat illa med alla lögner hit och dit, men turligt nog gick det bra :) Typ att den ena var ärlig, men den andra trodde det var skämt och en tredje visste sanningen, haha!

I söndags var jag dödare än död på träningen, som alltid. Kollade på kontoret hos en kompis på kvällen. Skoj! :)

Den här veckan har mest bestått av stress och packande. Jag är i princip klar nu!!:) Igår donade jag hemma på fm, lunch på stan, hem o packa, fika med Pauline sen iväg till jobbet. KOm hem från jobbet halv sex morses, GALET! HAr varit så sjukt trött hela dagen. En ska känna att en lever, som en brukar säga!! höhö

Ne, fan vilket värdelöst inlägg. Jag orkar dock inte åka hem så tänkte att jag skriver ett par rader istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0