Onsdag

Ligger halvt uppochned i soffan. Har kollat på Svensexan 2 och käkat vindruvor så nu mår jag illa. Köpt nybakta frallor som jag fortfarande inte har tryckt i mig. Kanske skulle ta o göra det nu?!

Har hunnit med ganska mycketi dag faktiskt. Tränade en timma mitt på dagen idag, asgött! Benen gick typ av. Har varit på maxi två gånger idag. Köpte flyttkartonger första gången, jävligt otympligt måste jag säga. Åkte hem och packade ner lite av mitt liv i lådorna. Träffat en vän ikväll också. Kollade på tunnelbanan och efterlyst, haha. Blev maxi efter det igen och köpte vindruvor till filmen! :)

Tjötar med Mattias nu som säger en helt annan sak än vad jag trott, haha. There will be some changes now! :)

Nu ska jag äta mina frallor!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0