Skara

Har gått runt o snorat i Skara idag. Fy fan vilken rutten håla! Torget är ju jättelitet och det finns inga affärer. Gick in i en godisaffär, men de hade typ 3 olika sorter. Gick in på ett café istället, men där tog de inte emot kort så då gick vi. Satte oss på Nockes café. Ja, Nockes. Haha fult namn. Min nya chef ringde o sa att han skulle beställa en iphone till mig så jag blev glad :) Åkte till slöjd detaljer, men det va ju inget o ha. E blev besviken. Trodde det va en slöjdmässa, haha. Åkte förbi julahuset också. Köpte ett cykellås :) Nu ligger jag i sängen o äter vindruvor o gråter. Har sjukt ont i ögonen pga förkylningen. Blev ingen skola imorse, kunde inte ens titta då. Inte kul o gå runt o gråta i Skara heller, men där känner åtminstone ingen mig! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0