Söndag kväll

Har precis kikat klart på Wallander, vilket numera är traditon i detta hus. Jag och E försöker alltid lista ut vem mördaren är och kartlägger mordet,-n. Åt självklart vindruvor till. Det har jag gjort varenda dag den här veckan. Extrapris på ica, endast 10 kr!! :) Har nog ätit ca 4 kg, haha! sjukt!!

Dagen har tillbringats hos mamma. Jag och Louise spelade James Bond på tv-spelet och hon kollade intreeserat på. Kollade även en massa gamla filmer från när vi var små. Haha omg säger jag bara! Skolavslutningar, födelsedagar, jaa allt! Louise var iaf ett riktigt sär. När jag fyllde 10 år blev hon så avundsjuk på mina paket att hon klippte sönder sina kläder, haha.

Första avsnittet av kontoret visades idag. Kul ibland, men även tråkigt. Ove blir lite för mycket. Kollade med Olof och Dennis och de hatade programmet, haha!

Nu ska jag avsluta detta väldigt onödiga inlägg (iofs är de flesta av inläggen totalt värdelösa)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0