Fredag natt

Jag är trött. Jättetrött :D Kanon! Har ju lyckats vända på dygnet och sover förjävla fel. Imorgon måste jag upp tidigt. Måste handla, köpa present, inhandla alkohol och fixa mig. Ska först till mamma och äta med lite folk och efter det ska jag på Shammos fest!

Har kollat på Solisten ikväll, ganska bra film faktiskt. Har hunnit smsa typ tusen gånger också. Mums mums ;)

Hämtade ut ett paket på posten idag från Västra Götalandsregionen. De hälsar mig välkommen till min nya stad. Wtf?! Jag har ju bott här ett par månader nu ju. Folkbokförde mig i oktober. Aja, jag fick plåster, en cd-skiva med symfonimusik från Göteborgs symfoniker och ett rabatthäfte. Det ni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0