Söndag natt

Sittet i köket och knapprar på min dator. Det måste vara tyst och mörkt i huset vid den här tidpunkten på dygnet. Tänkte skriva ett par rader om min helg för de som är intresserade. Inte så jätteintressant kanske, men men.

I fredags var det ganska lugnt. Körde en hemmakväll och smsade hela dagen lång. Borde typ få pris i smsande...? I lördags var jag på stan och införskaffade mig kvällens alkohol som jag så snällt lämnade hos Shammo på M.U.S. Åkte till mamma och var ute med fröken J på promenad innan vi fick gäster som jag åt med! Trevligt trevligt! På kvällen bowlade vid på Olearys (dock inte jag och Oscarson), sen åt vi där. Fick ett jättesmutsigt bord, usch! 20 pers som var missnöjda. Inte bra!! Maten var iaf god. Jag och Daniel pratade om min inflyttningspresent som jag fick på posten, men som han inte fick. Han va otroligt besviken, haha! Gick vidare till Jojjo och festade vidare. Shammo öppnade alla sina tusen paket och sen blev det La Vida, det var ju fullt på Gläde! :( Tror dock inte det berodde på att Gurkan var där i alla fall. Haha. Vem fan vill träffa honom liksom?! Eller jo, jag vet en. Anna! Haha. Hon sprang minsann efter honom :) Ringde till mig när hon stod bredvid mig också, höhö. Jag hittade en tjuga inatt! :) Träffade även på en hel del vänner på krogen. Skoj! :)

Idag vaknade jag på soffan och insåg att jag hade slagit sönder lampan inatt, ovärt? Ja! Var bara lite bakis idag, gött! Har bla träffat en gammal kollega och kikat på handbollen. Gött att Danmark vann idag! :) Har kikat konståkningen också. Orättvis placering måste jag säga. Förtjänade ju faktiskt bronsmedaljen. Skulle ha fikat med Oscarson i eftermiddags, men blev ändrade planer. Ska till henne i sthlm och hälsa på istället! :) Bio ikväll med systra mi. Hamilton! Lätt värd att se! Lite go hon är när hon köper biljetter till oss kl 18 och vid går dit kl  21. HAha. Som tur var fick vi byta biljetter till 21!

Slut på min helg. Tjoooohoo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0