Tisdag natt

Sittet i köket och är lite halvnöjd över att jag har stekt klart köttbullarna. Är dock mindre nöjd över att jag glömde löken, men vad gör det om hundra år. E tyckte dem blev goda så han kan i värsta fall äta upp dem! :)

Imorgon ska vi till Falköping och banken. Sen lunchar vi troligtvis där innan vi åker tillbaka till Skövde och högskolan. På kvällen ska jag iväg och ev träffa en vän. På torsdag hoppas jag på fika med en gammal vän, får se hur det blir! :)

Dags att sova? Nej, inte riktigt för min del. Hoppas jag blir trött snart så jag orkar upp imorgon. Ska försöka hota mig själv med att om jag inte somnar nu så kommer jag vara trött imorgon. Försökte göra av med lite energi förut när jag och Anna traskade runt hela Skövde. Välbehövligt kan jag säga!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0