11 juli 2012

Sitter på tåget till jobbet nu. Har inget vettigt för mig så jag kdn likagärna skriva några rader här. Skulle
Åkt tidigt till jobbet idag, men orkade inte. Gick obplattade håret kl 5:20 men la mig sen. Sjukt trött.
Idag har jag en del o göra. Lägga ut en lgh, fota två hus, skicka massa avtal, visning, massa skrivbordsarbete. Uschiamig...
Hellre mkt o göra än inget o göra. :)
I helgen va jag i Skövde. Åkte dit i fredags morse. Jobbade hemifrån hela hela dagen. På kvällen blev det balkonghäng. I lördags var jag och mamma på slöjdmässan i Hjo. Åt på hamnkrogen o snackade skit :) på kvällen blev det fest på berget. Trevligt trevligt :) Blev en såndär bra kväll. Gjorde av med 39 kr den kvällen o ändå hade jag tusen drinkar i händerna hela tiden :) träffade jocke o co. Och lilla P haha! Festade med en annan mäklare i Skövde och fick veta saftigt skvaller.
I söndags var jag inlåst. När jag kommit ut åkte jag och mamma till Es släkt och fikade i mormors nya lägenhet.
I måndags var det den stora dagen. Blev hela 24 år! Dagen firades med Louise på golfrestaurangen. Vi åt så vi storkna. Va så feta efter det att vi Åkte till Simsjön och päste. Åkte till stan efter det och köpte en bikini. Sen vare kalas. Fick paket och tårta. Och några blommor som jag krånglade med på tåget. Solrosor och liljor bl a. Nu pryder de mitt fönster.
Igår jobbade jag igen. På kvällen firades jag lite till med Anna. Åt marängtårta (sjukt gott! Hundra år sedan jag åt det) fick paket, planerade bröllop, allsång o sånt. En perfekt tisdagskväll.
Nu ska jag kolla mailen, hej!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0