Söndag

Shit vad jag är trött. Kom hem nyss och började kolla resor på internet. La mig i soffan och här kommer jag nog stanna resten av kvällen. Sjukt trött! Har jobbat idag också. Har även hunnit med att äta på uteservering i stan efter jobbet. Igår spenderade jag dagen med min kära vän Anna. Var en sväng på bergvik och shoppade höstkläder (hösten är här!!! ) och åt onyttig mat. På kvällen kollade vi film. I fredags var jag ute med två killkompisar. Gick upp astidigt igår och gick på stan en snabbis med dem sen blev jag trött och gick hem.
 
Det var min helg. Veckorna går så fort här. Snart flyttar jag. En kompis ska komma förbi ikväll och gå ner i källaren o hämta mina flyttlådor.Jag vågar nämligen inte gå ner i källaren då det finns pundare o annat äckligt folk där. Längtar så efter min balkong! GE MIG NUUUUUU! :D
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0