Fredag

Det var ett tag sedan jag skrev några rader.

Midsommar har passerat. det firades i Varnhem hemma hos Filips föräldrar. Supertrevligt! Jag, Lara, Oscarson och Sofie var där av tjejgänget :) Och en massa annat folk. Spelade crocket och en massa lekar. Sköt luftgevär och både jag och Lara träffade! =) Grillade på kvällen och så alkhol på det. Kanondag med andra ord!

Åkte tillbaka till Karlstad i söndags. Har jobbat hela veckan. Rätt seg vecka, men nu rullar det på igen. Fullt upp. I tisdags kom Louise hit så vi satt på Tempels uteservering och klunkade innan vi fick sällskap av två killar som gjorde oss sällskap resten av kvällen. Jag fick tom hjälp att vika tvätten, haha. Tog förmiddagen ledigt i onsdags och sprang runt på stan med lillasyster innan jag började jobba. På kvällen träffade jag en kompis. Igår träffade jag Törna. Satt vid älven och solade och tjötade skit i ett par timmar! :) Idag har jag varit på trav bort vid Färjestad med Simon och Erika. Simon gjorde ett system, men vi vann inget. Spelade på enskilda hästar istället, men det gav inte heller någon utdelning. Så kan det va! trevligt hade vi iaf.

Nu ska jag sova. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0