Flytt

Idag har jag flyttat alla mina saker till Värmland igen. Både roligt och tråkigt. Tycker inte om min lägenhet. Den är sjukt jävla liten. Har aldrig sett en så liten lägenhet i hela mitt liv. Vistelsen där blir inte långvarig om man säger så. Ska iaf få ommålat, frågan är bara var jag ska göra av mina saker under tider.

Har varit en sådär halvusel dag idag. Först råkade mamma göra en liten buckla på min bil. Sen repade jag bilen med en kartong. Dagens höjdpunkt var väl egentligen att träffa Daniel igen. Han hjälpte oss att bära in möblerna. Snäll kille det!! :) På ikea fanns det verkligen ingen mat jag tyckte om så jag svalt och kollade hungrigt på när de andra åt. När jag skulle betala mina saker slutade mitt visakort att fungera (FÖR SJUTTIOELFTE JÄVLA GÅNGEN!!!) Att lägenheten dessutom inte var ordentligt städad gjorde inte saken bättre. Och att jag inte heller är nöjd med den gjorde mig piss off. Aja, nu är dagen över och jag ska försöka intala mig själv att den visst är fin, hahaha! Ja, just det. Jag körde med släp idag för första gången i mitt liv. Dock utan saker i för det vågade jag inte ;)

Ne, har ingen lust med att bo i ett studenthus igen. Var ju mer eller mindre tvungen att ta en studentlya då det är omöjligt att få tag på lägenheter i stan. Kommer bli ensamt att bo själv igen i alla fall. Det ser jag inte fram emot.

Imorgon är det fredag och då ska jag till doktorn. Måste köpa lite grejer till min lägenhet också. Typ gardiner, blommor och annan skit. Nu ska jag sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0