Norge

Idag har jag jobbat precis vid norska gränsen och i Norge. Inte så jättespännande, men har inget bättre o skriva :P Säljer ett hus som ligger 500 m från norska gränsen!

Igår var jag hemma o var sjuk. Åt med P så jag inte skulle svälta ihjäl. Sen tvingade han med mig ut och då kände jag mig friskare. Gött väder var det också! :) Imorgon ska jag jobba i Charlottenberg så om någon själ där ute har vägarna förbi får denne någon väldigt gärna komma förbi mitt väldigt ensamma kontor. Jag ska köpa pizza och gluffsa i mig ensam på kontoret har jag bestämt. Har varit sugen på pizza i ett par veckor nu så det ska jag unna mig imorgon! Jag och alla norskar! Hej o hå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0