Söndag

Inläggen lyser med sin frånvaro. MInns inte när jag uppdaterade senast.

Jag är i alla fall sjuk. Har feber och är förkyld. Buhu. Ont i ögat har jag också.

Förra helgen kom Josse hit på fredagen. Gardinerna hann jag sätta upp i tid. Asjobbigt var det. Killen innan mig hade spacklat igen alla gardinhål och jag fick hacka nya hål med en mejsel, haha. Jättejobbigt. Aja. Vi förfestade lite hos mig och förfesten blev fest. Jävlar va fulla vi blev, haha. Vi skrev konstiga saker till folk på fejjan. Sen kom Daniel hit och jag anklagade honom för att ha gjort sönder min lampa. Sen kom albin hit mitt i natten när jag låg o sov o väckte mig. Jag blev skiträdd. Sen satt vi o pratade hela natten. Okej då, han pratade och jag mumlade eftersom jag halvsov ;) På lördagen var jag, J, E och D ute och käkade på Glada Ankan. Hamburgare som vanligt. Asgott!! =D Gick hem till mig och kollade på melodifestivalen. Jag och Josse var taggade som fan, haha. Skrek och härjjade som fan här! :) rätt låt vann ju uaf! Stackars lilla Dannyy bara :( På söndagen var vi på Bergvik o handlade lite o så. Köpte en krok på ikea. E åkte hem i tisdags.

Träffade Anna i fredags. Käkade och skrek till Jurassic Park, haha.

Igår låg jag i sängen hela dagen. Jätteskönt att vila! :) På kvällen kom en kompis förbi. Det blev donkenmat (tur det för jag höll på att svälta ihjäl) och sen blev det bröllopsfotografen. Jag fick världens hosta och hostade hela natten. Idag åt jag frukost på Scandichotellet!! :) Adam Alsing åt frukost där också! :) Jag blev supermätt. Gick hem o la mig o sängen o päste innan jag åkte runt i stan o kikade lite. Åkte verkligen runt i hela Karlstad. Hamnen, Kronoparken, LLA, Bergvik, Sundsta, Norrstrand och självklart centrum! :) Nu är jag hemma och ligger i soffan. Försökte få med en vän till Mamma mia, men han ville inte så jag antar att jag får ligga kvar här o svälta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0