sova

Klockan är mkt och jag skulle ha sovit för länge sedan, men men.

Veckorna rullar på ganska fort här i Värmland! :) Börjar bli lite stressigare på jobbet, precis som jag vill ha det! Apropå stress. I fredags var det sjukt stressigt. Och mitt bland all stress ringer Niclas och tjötar. Jättetrevligt, men jag var nog otrevlig. Haha.

Helgen gick i Annas tecken! :D En riktig Annahelg! Myspys :) I fredags hade vi myskväll. Jag var stendöd. I lördags var vi på Bergvik och shoppade!! :) Jag köpte två tröjor, glas och ljus. Följde med Anna hem och kopplade ihop hennes nya taklampa. Inte illa pinkat att koppla ihop elsladdar :D Lyste gjorde den också :) Teresia kom sen och vi gick en promenix. Jag gick hem o hamnade vid fejjan och tele. Myssssss <3 I söndags satt jag och Anna ute och åt glass hela dagen i solen. Sjukt jävla varmt ute. Galet. I måndags var det ännu varmare. Trodde jag skulle svimma på tåget hem. Sjukt varmt. 20 grader :) Idag har jag varit mitt ute på landet och värderat ett hus. Jättefint hus. Synd att det ligger så dumt till :(



Nu måste jag sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0