...

Livet är underbart...? Höhö. Rullar på gör det i alla fall.

Jobbar dygnet runt just nu och därför blir det inte många uppdateringar här. Såg att jag senast gjorde en uppdatering den 13 maj. Undra vad som har hänt sedan dess... Inte så värst mycket faktiskt. Förra helgen var det långledigt, men jag var tvungen att jobba så jag åkte till Skövde på fredagen. Träffade några tjejkompis på Pims på kvällen och på lördagen skulle jag och Anna bara ta något glas och sätta oss ut. Haha, det blev mer än ett glas och fy fan va jag mådde dåligt i söndags. USCH! Var på Glädje en sväng och sen VIP på husaren. Gött när man känner folk ;) Åkte till KD i måndags då jag inte var kapabel att köra bil i söndags. I veckan har jag jobbat som fan. Runt 12-15 h/dag. Helt slut nu typ. Jobbade igår också. Kom 50 personer på visningen. KAOS! Uteservering i fredags och sedan promenix runt hela Karlstad. Igår efter jobbet blev det också uteservering på Haga, Napoli. Sjukt gött käk där och mysigt vid älven! :) Eurovision på kvällen och jävlar va skoj att Sverige äntligen fick till det! :) Idag har varit en riktig vilodag. Har legat vid Kroppkärrssjön och solat hela dagen så nu har jag bränt upp mig och kan inte sitta längre.

Nu ska jag till Kronoparken och äta! Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0