Söndag

Kollar på How I met your mother. Haft en superlugn helg precis som jag önskade. Har varit helt slutkörd hela veckan. Sov till 12 både idag och igår. Albin kom hit i fredags och har lånat min soffa fram till idag. Skojigt! :) Myskväll med i fredags och igår var jag på bio. Såg 21 jump street. Askul så den rekommenderar jag! Idag har jag mest tagit det lugnt. Fikat på stan med Albin och solat på torget. Nu är jag taggad inför arbetsveckan! Längtar till fredag ;)

Förra veckan var det långledigt fast jag blev uttråkad och jobbade iaf :P Myskväll på fredagen. Fest på lördag med Daniel o gänget. Han fyllde 30 så det firade vi allt! :) Jag och Josse blev skitfulla och såg mest dräggiga ut på krogen, haha. Det är en himla tur att jag inte jobbar i den här stan, precis som jag vill! :)

That's all for me this time! Uppdateringarna blir med ganska långa mellanrum, men är inget jag prioriterar när jag kommer hem död från jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0