Stress

Jag är så sjukligt stressad nuförtiden (nästan enbart på jobbet) vilket har resulterat i stressutslag. WTF liksom?! Har knappt hört talas om detta förut, men nu har jag då alltid drabbats av det. Inte vackert och det kliar. Botemedlet är att stressa mindre samt kortison. Hur gör man när man ska sluta stressa på jobbet vilket är det mitt jobb går ut på? Ska suga på den karamellen ett tag... Har förövrigt sålt ett hus idag. Bra budgivning! :) Snart är det helg och sen ska jag åka hem till min kära mor. Blir i och för sig att ta med dig jobbet dit, men men... Hemlagad mat är aldrig fel!! :)

Kan ju även nämna att jag går runt med plåster på örat för tillfället. Råkade riva mig i örat där jag brände mig med plattången för ett tag sen. Henriksson tycker att det är gulligt med plåster på örat, men det tycker inte jag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0