Tisdag

Ska strax lägga mig, men tänkte att jag skriver ner några rader om mitt liv först. Kollar på GCB med ett halvt öga och donar här hemma. Har städat o härjjat omkring här efter jobbet. Skrubbat luckor och skåp. Det enda som återstår är att dammsuga, men det orkar jag inte idag.

Rätt soft dag på jobbet idag. Grejat en massa o så. Hatar dock när datorn krånglar vilket min gärna gör. Idag satt jag och en av mina kollegor och sminkade oss på kontoret. Jag målade naglarna och hon målade mascara. Tur att ingen kund kommit in då det mer såg ut som Kicks därinne än ett kontor. Tja, det var ju inte så roligt, men men.

Ikväll har jag tjötat med Josse. Skvaller skvaller! :D O sen har jag tjötat med en gammal kollega ikväll. I söndags ringde förresten en gammal vän. Trevligt trevligt!!! =)

Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0