28 oktober 2012

Hej bloggen!
 
Det brinner!!!!!! I min mun. Äter jättestark mat. Får nog hinka vatten snart.
 
Har haft en supermysig och trevlig helg efter en slitig vecka. I fredags kom E hit så vi gjorde fetaostbiffar. Supergott!! Har matlåda både måndag och tisdag. Jammi!! :) Igår kom Josse och Daniel hit. Alltid lika trevligt! Shoppade på dagen och sen drickande på kvällen. Pratade även om vår resa som förhoppningsvis kommer bli av också! :) Planer är alltid skoj.
 
Idag har jag jobbat. Tog in en lägenhet som ska säljas. :) Kom hem nyligen. Kikade en sväng på stan och hittade två tröjor som jag vill ha. Ska nog gå dit imorgon och köpa dem om jag är hemma i vettig tid.
 
Nu ska jag leta reda på min knapp till jackan och sy fast den så jag slipper frysa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0