Tisdag

Ska strax sova, men tänkte skriva några rader först. Kollar på filip o fredrik. Like it! =) Martin Björk är snygg, haha. Fast gammal. Apropå snygga gamlingar. Idag hade jag en 40-årig snygging som kund. Var hemma hos honom och när vi står nere i källaren och jag har ryggen vänd mot honom och jag vänder mig mot honom har han dragit ner sina byxor. Jag blev så jävla chockad!!! Visste fan inte vad jag skulle göra. Vände mig om och stirrade in i väggen några sekunder innan jag vände tillbaka och då ser jag hur han drar upp sina byxor och knäpper dom. WTF?! Vad hände där? Vi gick vidare o pratade som inget hade hänt. Sjukt jävla stört. Aldrig varit med om något liknande. Eller så misstolkade jag hela situationen? Men hur tolkar man det?!
 
Ne nu ska jag sova. Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0